top of page

ZWROTY I REKLAMACJE

​ZWROTY​

1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zgłoś nam zwrot za pośrednictwem Formularza.

2. Spakuj zwracane produkty​.​

3. Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/sassycollective​ ​lub bezpośrednio na adres:

SASSY COLLECTIVE Adrianna White, ul. Pajęcza 28a, 04-806 Warszawa.

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymasz od nas informacje odnośnie zwrotu. Jeśli produkt nie będzie nosił śladów użytkowania ani nie będzie uszkodzony, to zwrot zostanie zaakceptowany i otrzymasz środki na rachunek podany w wypełnionym przez Ciebie formularzu. Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 7 dni.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

REKLAMACJE

​​

1. Wypełnij Formularz, opisując zgłaszaną wadę/problem z otrzymanym produktem.

2. Zapakuj reklamowany produkt.

3. Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/sassycollective​ lub bezpośrednio na adres:

SASSY COLLECTIVE Adrianna White, ul. Pajęcza 28a, 04-806 Warszawa.

4. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

5. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztem przesyłki zwrotnej, 

na rachunek podany w wypełnionym przez Ciebie formularzu. Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni.

6. Sklep nie odpowiada za brak zgodności, jeśli konsument został poinformowany i zaakceptował brak określonej cechy przed zakupem.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

bottom of page