ZWROTY I REKLAMACJE
1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zgłoś nam zwrot za pośrednictwem Formularza.
2. Spakuj zwracane produkty.
3. Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/sassycollective lub bezpośrednio na adres:
SASSY COLLECTIVE Adrianna White, ul. Pajęcza 28a, 04-806 Warszawa.
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymasz od nas informacje odnośnie zwrotu. Jeśli produkt nie będzie nosił śladów użytkowania ani nie będzie uszkodzony, to zwrot zostanie zaakceptowany i otrzymasz środki na rachunek podany w wypełnionym przez Ciebie formularzu. Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 7 dni.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.
REKLAMACJE
1. Wypełnij Formularz, opisując zgłaszaną wadę/problem z otrzymanym produktem.
2. Zapakuj reklamowany produkt.
3. Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/sassycollective lub bezpośrednio na adres:
SASSY COLLECTIVE Adrianna White, ul. Pajęcza 28a, 04-806 Warszawa.
4. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
5. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztem przesyłki zwrotnej,
na rachunek podany w wypełnionym przez Ciebie formularzu. Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni.
6. Sklep nie odpowiada za brak zgodności, jeśli konsument został poinformowany i zaakceptował brak określonej cechy przed zakupem.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.